Které místa jsem za svůj život navštívila?

09.04.2015 21:13

Tak já mám hrozně ráda cestování.

Samozřejmě jsem byla na Slovensku nebo v Rakousku, ale to je něco jiného.
 
Má první velká dovolená byla, když jsme letěli do Říma v Itálii. Bylo tam krásně. Letěli jsme tam v srpnu a bylo tam vedro ;). Prošli jsme si Řím od Coloseum až po Fontána di Trevi. 
 
Po druhé jsme se vydali do Francouzské Paříže. Tam jsme letěli v říjnu a pamatuji si, že jsme volali domů, že v Paříži chodíme v tričku a v Česku bylo pod nulou. V Paříži jsme nemohli samozřejmě vynechat Eiffelovu věž, Louvre s Mona Lisou, Vítězný oblouk či další krásná a známá místa ;).
 
Poslední čtyři dny v srpnu jsme se s mamkou vydali zájezdem do Benátek a Verony v Itálii. Bylo tam krásně. Benátky jsou také zajímavé tím, že řeka rozděluje město na dvě části a přes ty dvě části vedou jen čtyři mosty, takže ztratit se v úzkých italských uličkách není vůbec žádný problém ;).
 
No a konečně v srpnu 2015 pravděpodobně pojedeme s bratrem, mamkou a sestrou do Londýna. Chceme vydět toho hodně od London Eye až po Tower Bridge ;). 
 
V budoucnu bych se chtěla podívat do Skandinávie, konkrétně do Norska a za polární kruh. Chtěla bych se dostat do Španělska a procestovat celou Evropu. Doufám, že se mi to alespoň částečně podaří ;).