Vtipy o škole

26.02.2014 16:45

Paní učitelka se ve škole ptá: "Pepíčku, jestlipak víš, kde leží Trója?"Pepíček odpoví: "Prosím, mezi dvójou a čtýrou!"

 

 

Otec se rozčílí na syna:
"Zase jsi dostal pětku z dějepisu!"
Syn se brání:
"Táto, ale to zavinil Alexandr Veliký!"
Tu vykoukne maminka z kuchyně:
"Tak si najdi jiného kamaráda!"


Učitel se ptá Pepíčka:
"Máš v kapse korunu, dvoukorunu a dva padesátníky. Když vytrousíš padesátník a korunu, co budeš mít v kapse?"
"Díru!"


"Aleši, přiznej se, kdo za tebe udělal ten domácí úkol?"
"Ani nevím, paní učitelko, včera jsem přišel domů tak unavený, že jsem šel hned spát."


Tři žáci stojí za trest na chodbě.
"Co jste provedli?" ptá se inspektor.
První povídá: "Já jsem chtěl hodit houbu z okna."
Druhý: "Já také."
"A co Ty?"
"Já jsem Josef Houba."

 

 

"Pane učiteli, píše se po R vždy tvrdé Y?"
"Ne. Například ve slově 'trouba' se po R píše O!"

 

 

Opozdilec Pepíček se vymlouvá: "Cestou do školy mě srazil Trabant."
Učitelka na to: "Tak jsi měl jít rychleji!"

 

 

"Chtěla jsem se vzdělávat, ale naši mi nechtěli koupit tu nejdůležitější učební pomůcku."
"A co jsi chtěla studovat?"
"Autoškolu!"

 

 

"A co říkal tvůj tatínek na vysvědčení?" ptá se paní učitelka.
"No byl pěkně naštvanej. Radši se mu vyhněte, až ho potkáte."