zimní olympiáda 2014 v Soči

28.02.2014 13:05

Sledovali jste olympiádu v Soči?

Já ano, moje oblíbené sporty na olympiádě jsou krasobruslení, bitlon a rychlobruslení.

Také biatlon nám zařídil pět medailí (zajímavostí je že minulou olympiádu jsme z biatlonu nedostali ani jednu medaili), o jednu stříbrnou se postaral Ondřej Moravec, po dvou čtvrtývh místech se o druhou stříbrnou Gabriela Soukalová, o třetí stříbrnou se postarala biatlonová smíšená štafeta, o jednu bronzovou se postaral Jaroslav Soukup a o druhou bronzovou se postaral Ondřej Moravec. V ženských závodech vévodila nejvyššímu stupínku Darja Domračovová. Také Martina Sáblíková se postarala o dvě medaile (o jednu stříbrnou a jednu zlatou) na 3000 metrech ji o zlatou medaili připravila jen Iren Wistová, ale na 5000 metrech ji už neměl kdo ohrozit. Martina obhájila zlatý titul z Vancecouru a o druhou zlatou se postarala Eva Samková, která soutěžila v disciplíně snowboardcross. Celkově jsme tedy získaly osm medailí (dvě zlaté, čtyři stříbrné a dvě bronzové) ve Vancecouru v Kanadě jsme vybojovali šest medailí a v Turíně v Itálii jsme vybojovali pět medailí. Já mám olympiádu ráda. Letní i zimní mají něco do sebe. Na letní je hodně zajímavých sportů, ale na zimní také. Na zimní olympiádě nemám noc ráda tyto tři sporty: skeleton, boby a saně, ale jinak mám ráda všechny. Takže už se těším na roky: 2016, 2018, kdy budou další olympijské hry. Letní v Rio de Janiero a zimní v Pjongchčjangu v Jižní Korei.